Firma Motorola zamyka swoje biuro w Polsce. To wynik globalnej reorganizacji tej marki.

Motorola to w Polsce synonim krótkofalówki (walkie-talkie). Lata 90-te XX wieku to dla tej marki bardzo dobry okres w Polsce. Większość służb przeszła w tym okresie na sprzęt łączności właśnie tej marki, a pod koniec lat 90 firma ta miała także dynamiczne rozwijający się i odnoszący sukcesy dział produkcji telefonów komórkowych.

Od tej chwili użytkownicy radiotelefonów Motorola będą musieli liczyć tylko na niezależnych importerów oraz ich serwis. W przypadku dużych systemów, nie jest to problemem ponieważ są one obsługiwane przez odpowiednią kadrę.

Problem mogą mieć użytkownicy indywidualni oraz małe firmy korzystające  pojedynczych radiotelefonów.

W naszej ocenie, oferta tego producenta, w najbliższym czasie w zakresie w krótkofalówek analogowych ograniczy się do tanich walkie-talkie do zabawy i rekreacji.

 

Grudzień 2012